Slik bruker du helseforsikringen
Her finner du informasjon om hvordan du bruker helseforsikringen din.
Last ned Bli Frisk-appen
I Bli Frisk-appen har du full oversikt over din forsikring, dekning og behandlingshistorikk, og kan enkelt bestille behandlinger, sende henvisninger og kvitteringer, og utforske selvhjelpsprogrammer og helseartikler.
Henvisning
Henvisning kan også sendes inn med elektronisk skadeskjema. Når vi har mottatt henvisningen, blir du kontaktet av Helpline med helsepersonell som hjelper deg.
Send inn henvisning
Refusjon av utgifter
Hvis du allerede har vært til behandling, kan du raskt og enkelt søke om refusjon av utgifter i Bli Frisk-appen. Refusjon kan også sendes med elektronisk skadeskjema.
Søk refusjon
Når blir reiseutgiftene dekket?
Ved legespesialist og røntgen eller bildediagnostikk blir reiseutgiftene blir dekket når avstanden mellom hjem og behandlingssted er mer enn 150 kilometer. Reiseutgiftene blir også dekket ved sykehusinnleggelse og operasjon uansett reiselengde. Du legger enkelt inn utgifter for behandlinger i Bli Frisk-appen.
Kontakt oss
Har du spørsmål hvordan du bruker helseforsikringen eller har andre spørsmål? Kontakt oss via Bli Frisk-appen, telefon, eller e-post.