Kontakt oss
Har du spørsmål om våre forsikringer eller trenger hjelp? Her finner du informasjon om hvordan du kan kontakte oss, enten via Bli Frisk-appen, telefon eller e-post.
Kontaktinformasjon
I Bli frisk-appen kan du enkelt sende oss spørsmål om din avtale, behandling, refusjon, timebooking eller andre henvendelser. Gå til profilen din for å bruke meldingstjenesten.
Helpline
Dersom du ønsker å kontakte Helpline, kan du ringe oss på 800 83 313
Kundeservice
Du kan kontakte kundeservice på telefon 22 31 13 30 (valg 1) eller sende e-post til infohelse@ergo.no.
Viktig: Unngå å oppgi sensitive opplysninger og fødselsnummer via e-post, da vi ikke kan garantere for sikkerheten over internett.
Skriftlig klage
Logg inn i Bli Frisk-appen, og send klagen derfra ved å velge følgende
- Meg
- Meldinger
- Send spørsmål til oss
- Klage
Dersom du ikke har tilgang til appen kan du benytte kontaktskjema
Du får svar innen 15 virkedager.
Postadresse
ERGO Forsikring AS
Postboks 464
1327 Lysaker
Kjøpe helseforsikring?
Kom deg raskt tilbake til hverdagen igjen om du blir syk eller skadet med privat helseforsikring. Få tilgang til medisinske råd, spesialistleger og behandlinger som dekker alle dine helsebehov. Vi sikrer effektiv behandling så snart som mulig og garantert innen 10 virkedager.
Helseforsikring for bedrifter garanterer at dine ansatte får rask og nødvendig behandling så lenge det er behov. Friske medarbeidere er en forutsetning for en vellykket bedrift, og vår helseforsikring hjelper dine ansatte raskt tilbake i arbeid om noe skulle skje.