Kontakt oss

Kontaktinformasjon

I Bli frisk-appen kan du enkelt sende oss spørsmål om din avtale, behandling, refusjon, timebooking eller andre henvendelser. Gå til profilen din for å bruke meldingstjenesten. 

Helpline 

Dersom du ønsker å kontakte Helpline, kan du ringe oss på 800 83 313 

Kundeservice

Du kan kontakte kundeservice på telefon 22 31 13 30 (valg 1) eller sende e-post til infohelse@ergo.no. 

Viktig: Unngå å oppgi sensitive opplysninger og fødselsnummer via e-post, da vi ikke kan garantere for sikkerheten over internett. 

Skriftlig klage

Logg inn i Bli Frisk-appen, og send klagen derfra ved å velge følgende

  1. Meg
  2. Meldinger
  3. Send spørsmål til oss
  4. Klage

Dersom du ikke har tilgang til appen kan du benytte kontaktskjema

Du får svar innen 15 virkedager.

Postadresse

ERGO Forsikring AS 
Postboks 464 
1327 Lysaker